torsdag 11. desember 2008

:O

I dag oppdaget jeg noe som jeg kanskje skulle oppdaget for et halvt år siden. Da jeg skulle skjekke hva jeg hadde fått på stilen min i dag, trykket jeg tilfeldigvis på [LG 1]. Nederst på siden dukket det plutselig opp noen kommentarer for hver [LG]. Jeg har aldri visst at disse inneholdt visse kommentarer. Jeg har alltid trodd at Linn har glemt å skrive kommentarer på stilene mine. :( Men i dag fikk jeg vite alle de fine kommentarene, og det jeg må jobbe litt mer med. Kanskje litt sent å oppdage det nå, men slik er det. Jeg får trø til mer neste år. :) Jeg er uansett veldig fornøyd med karakterene jeg har fått.

På nynorskinnleveringene, har jeg fått 5 og 4+. Jeg var litt misfornøyd med 4+, men det får gå. :) På innleveringene i hovedmål, har jeg fått 5- og 5. På framføringen fikk jeg også 5. Dette er jeg veldig fornøyd med. Håper virkelig ikke at norksprøven trekker meg ned!

3 kommentarer:

Geraldo Maia sa...

Hanne,
God Jul og Godt Nyttår!
Fra Brazil:
Geraldo

Linn sa...

neimen! Har du ikke sett kommentarene før??? Da må du jo spørre, jente! Tok det for gitt at dere fant kommentarene jeg.. og LG, det er meg:)

Hanne 1STA sa...

Ja, jeg vet det nå. :) Jeg er ikke så veldig flink med slike ting, jeg. Jeg beklager for at jeg ikke har sagt noe. Jeg har nok glemt det..